SMWR (Kimberley van Asperen)

Maandag 11 september 2023

Even voorstellen…

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Via deze weg wil ik mij graag aan u voorstellen. Ik ben Kimberley van Asperen, schoolmaatschappelijk werker op OBS Charlois en werkzaam bij SMWR (School Maatschappelijk Werk Rijnmond).
Als schoolmaatschappelijk werker ben ik er ter ondersteuning van school, ouder(s) en/of verzorger(s) en leerlingen. U kunt bij mij terecht als u vragen of zorgen heeft over zaken die invloed hebben op de ontwikkeling van uw kind. Het schoolmaatschappelijk werk biedt hulp, advies en ondersteuning bij allerlei vragen en problemen die te maken kunnen hebben met school, de opvoeding en/of de thuissituatie. Samen kunnen we bekijken welke vorm van hulp gewenst is. Indien nodig kunnen er ook gesprekken worden gevoerd met uw kind. Dit uiteraard alleen met uw toestemming en als uw kind dit zelf ook prettig vindt.

In de nieuwsbrief van de school vindt u maandelijks een SMWR nieuwsbrief. Hierin komen verschillende thema’s aan bod.

Ik ben op school aanwezig op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. U kunt met mij in contact komen via de leerkracht of de intern begeleider, maar u mag ook direct contact met mij opnemen door op de knop in de bijlage te drukken.

Met vriendelijke groet,

Kimberley van Asperen