Gezonde schoollunch

Woensdag 20 september 2023

Beste ouder/verzorger,

Het Erasmus MC doet dit schooljaar een onderzoek naar een gezonde lunch op school.

U heeft informatie hierover ontvangen in een envelop en er hangen posters met informatie in de school.

We hopen dat zo veel mogelijk ouders en kinderen van deze school meedoen aan het onderzoek.

Heeft u nog geen toestemming gegeven via een papieren of online formulier?

Klik dan op de link hieronder en u gaat verder naar het online toestemmingsformulier.

1. Op de eerste pagina geeft u aan wie er meedoen aan het onderzoek: u en uw kind allebei, alleen uw kind of alleen u.
  2. Als u heeft aangegeven dat u zelf ook meedoet aan het onderzoek, gaat u daarna door naar de vragenlijst.

We vragen u het toestemmingsformulier (en de vragenlijst) in te vullen voordat de gezonde lunch start op school, dus vóór dinsdag 26 september.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft over het onderzoek, dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,