Ouderavond Kanjertraining  maandag 25-09

Ouderavond Kanjertraining maandag 25-09

Donderdag 21 september 2023

Beste ouders/verzorgers,

Zoals u heeft gehoord op de algemene informatieavond organiseren wij aanstaande maandag 25-09 een Kanjertraining ouderavond.

Kanjertraining is een sociaal-emotionele ontwikkelingsmethode/training die heel waardevol is voor de individuele kinderen, de groepsvorming en het pedagogisch klimaat.
De Kanjertraining heeft een positieve invloed op conflicten en pestgedrag. De Kanjerlessen gaan uit van de positieve eigenheid van het kind, dat het verlangen heeft om het goed te doen.

Komende tijd gaan wij starten met de eerste oefeningen met de kinderen.

De Kanjertraining neemt kinderen en hun opvattingen zeer serieus en wij willen u als ouders daar nadrukkelijk bij betrekken.
Wij stellen uw aanwezigheid aanstaande maandagavond 25-09 daarom dan ook enorm op prijs.
Het is erg belangrijk dat u als ouder/verzorger geïnformeerd bent over de werkwijze van de school, hoe u daar thuis mee om kunt gaan en dat u op de hoogte bent van de grenzen die we hanteren op school.

De avond wordt geleid door een trainer van Stichting Kanjertraining en georganiseerd in het speellokaal op de begane grond.
De inloop is vanaf 18:15 tot en vanaf 18:30 start de ouderavond. De ouderavond zal eindigen om 20:30.
We zien u graag aanstaande maandag!

Hartelijke groet,

Team obs Charlois