Gratis Tandarts voor kinderen vanaf 4 jaar

Donderdag 7 maart 2024

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Een gezonde mond is vaak een gezond kind! Daarom is het van belang dat uw kind vanaf 4 jaar 2x per jaar de tandarts bezoekt om op tijd eventuele problemen te voorkomen.

Wist u dat:

-DanteKids deze zorg van u kan overnemen?

-Zij volledige mondzorg verzorgen, volledig gratis?

-Uw kind ook zonder verzekering welkom is bij DanteKids?

-Zij GEEN rekening garanderen, want elke kind heeft recht op mondzorg!

-Zij uw kind voor vervolgbehandelingen zelfs thuis kunnen ophalen na schooltijd of in de vakanties?

-U altijd welkom bent om mee te gaan met uw kind?

Het programma omhelst alles in mondzorg wat uw kind nodig heeft: preventie, behandeling, reiniging, voedingsadvies en het transport van en naar de school.

Met hun gratis haal- en brengservice halen zij uw kind(eren) samen met klasgenootjes op van school. Dit alles gebeurt uitsluitend onder schooltijd.

Uw kind krijgt na afloop een tandenrapport mee waarop is vermeld wat er tijdens het bezoek heeft plaatsgevonden en wat er eventueel nog moet gebeuren.

Op dantekids.nl vindt u alle overige informatie en kunt u uw kind makkelijk aanmelden!

Heeft u nog vragen en/of suggesties? Mail ze via dantekids@dantetanden.nl

DanteKids zal vanaf maandag 11 maart de kinderen komen ophalen!

*behalve beugels

Clemensstraat 117