School Maatschappelijk Werk (SMW)

Beste ouders,

Graag stel ik mezelf aan jullie voor. Mijn naam is Ayşe Kolay en sinds februari de nieuwe schoolmaatschappelijk werker op OBS Charlois. Ik heb de studie orthopedagogiek afgerond en een korte periode de pabo gedaan. Tijdens en na mijn studie ben ik in verschillende functies betrokken geweest bij het basisonderwijs. Zo heb ik een korte tijd voor de klas gestaan, opvoedondersteuning gegeven aan ouders, gezinsbegeleiding aan huis gedaan en projectleider geweest van een taalprogramma voor kinderen uit de middenbouw.

Als schoolmaatschappelijk werker ondersteun ik graag als er zorgen zijn op het gebied van de sociaal emotionele ontwikkeling van uw kind. Wij kunnen samen zoeken naar oplossingen voor allerlei vragen rondom de opvoeding, de school of de thuissituatie. Indien nodig verwijs ik door naar speciale zorg.

Op dinsdag ben ik in principe aanwezig en u kunt mij bereiken via de intern begeleiders of rechtstreeks bellen naar het nummer 06-24920092 of mailen naar ayse.kolay@smwr-rijnmond.nl

Met vriendelijke groeten,
Ayşe Kolay