Lekker Fit blijven!

Lekker Fit blijven!

Vrijdag 20 maart 2020

Beste ouders en kinderen,

In deze periode is het belangrijk om de lichaamsweerstand van u en uw kinderen hoog te houden om de kans om ziek te worden te verkleinen. Dat kunnen jullie thuis doen door gezond te eten en genoeg water te drinken. Liever niet snoepen en geen frisdrank drinken. Daarmee verlaagt u juist de lichaamsweerstand.

Probeer 6x per dag te eten, om de 2 a 3 uur, in deze volgorde vanaf 07:00 a 08:00 in de ochtend.

1)      Ontbijt (bv bruin brood met mager beleg, bv kipfilet of 30 + kaas)

2)      Tussendoortje (stuk fruit)

3)      Lunch ( zie idem 1)

4)      Tussendoortje (idem 2)

5)      Avondeten ( bv zilvervliesrijst/basmatirijst, aardappelen, volkoren pasta, vis, vlees en veel groente)

6)      Toetje (magere yoghurt of magere kwark met een lekker fruitsmaakje)

Drink water!

Kinderen 1 liter water en volwassenen 2 liter water

De komende week hebben krijgen jullie Lekker Fit opdrachten om thuis uit  uitvoeren. Iedere week volgen er nieuwe opdrachten. Veel succes allemaal en tot snel!

Met sportieve groet!

Meester Patrick en meester Mitchell.

 


Terug

Clemensstraat 117

3082 CE Rotterdam

(010) 429 73 20

directie@nullobscharlois.nl