Wat doet u in de tas van uw kind?

In de ochtend en de middag drinken we water met de kinderen, dus wilt u een flesje of een lege beker en een bakje met geschild fruit of groente meegeven.

Wanneer u druiven of kleine tomaatjes meegeeft moet u deze doormidden snijden dit i.v.m. verslikking/verstikkingsgevaar.

Ook moet u zelf luiers en natte doekjes meebrengen, die u samen met de beker en het fruit in de tas van uw kind kan doen. Begint u met het zindelijk maken van uw kind, dan kunt u dit aan de leidster doorgeven, zodat wij dit ook op de voorschool kunnen doen. Zorgt u er dan wel voor dat er extra kleding in de tas zit! Heeft uw kind kleding van ons geleend, wilt u die dan weer schoon terugbrengen!

Wilt u op de tas van uw kind haar of zijn naam zetten en de jas in de goede jassenzak doen en aan de kapstok met haar/zijn naam hangen.

Clemensstraat 117

3082 CE Rotterdam