Halloween!

Vrijdag 21 oktober 2022

Beste ouders/verzorgers,

Maandag na de vakantie is het Halloween. Op initiatief van de OR (ouderraad) besteden we daar vanaf dit schooljaar schoolbreed aandacht aan.

Hoe gaan we dat doen?

- kleurwedstrijd: alle kinderen krijgen vandaag op school een kleurplaat die ze in de herfstvakantie mogen maken. Op maandag 31 oktober nemen alle kinderen hun gemaakte kleurplaat mee terug naar school en leveren deze in bij hun eigen leerkracht. Een jury bepaalt later die dag welke kinderen in de prijzen zijn gevallen.

- themamiddag groep 3 t/m 8: er zijn diverse activiteiten georganiseerd op de bovenste twee verdiepingen waar de kinderen aan deel kunnen nemen. We kunnen er nog niet teveel over verklappen, maar we hebben in het geheime Halloween-document iets gelezen over knutselen, een fotoshoot, lego, schmink en nog veel meer! Dat wordt een leuke middag!!!

Natuurlijk mag iedereen verkleed naar school komen die dag!

De kinderen zijn die dag gewoon om 3 uur uit.

Alle na-schoolse activiteiten gaan die dag gewoon door!

Wij wensen iedereen een fijne vakantie en kijken uit naar maandag 31 oktober!

Met griezelige groet,

OR en team obs Charlois