Logopedie op school

Logopediepraktijk Spreekvaart heeft naast een behandellocatie op de Wolphaertsbocht ook een locatie bij ons op school. Het grote voordeel hierbij is dat een leerling met een logopediebehandeling op school minder onderwijstijd mist. Ook is er zo directe afstemming met de leerkracht mogelijk. Wel vragen we de ouders aanwezig te zijn bij het intakegesprek en voortgangsgesprekken.

Heeft uw kind logopedie nodig of twijfelt u daaraan? Bespreek dit dan met de leerkracht van uw kind. De leerkracht kan in overleg met de intern begeleider u verder helpen met uw vragen hierover.

Logopedie-behandeling is gratis, maar moet wel aangevraagd worden via uw eigen huisarts. Ook daarbij kan de leerkracht of intern begleider u helpen.